Lego Spike
Zestaw LEGO® Education SPIKE™ Essential
- Wiek 6+, dla uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej
- 449 elementów (kolorowe klocki, minifigurki, 2 małe silniki, mały hub, matryca świetlna 3×3, czujnik kolorów)
- Intuicyjny języka kodowania metodą „przeciągnij i upuść” ; programowanie za pomocą bloków z ikonami i poleceniami słownymi
- Doskonałe narzędzie do interaktywnej nauki przedmiotów STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics), edukacji językowej, społecznej i emocjonalnej
- Zapewnia zaangażowanie uczniów w zajęcia edukacyjne oraz zabawę, w czasie której dzieci ćwiczą umiejętność rozwiązywania złożonych problemów, rozwijają wytrwałość, zdolność samodzielngo myślenia, umiejętność współpracy
Projekty lekcyjne opracowane do zestawu LEGO® Education SPIKE™ Essential dostosowane są do podstawy programowej klas I-III, bazują na zagadnieniach z życia codziennego, wykorzystują znane elementy konstrukcyjne LEGO oraz minifigurki, z którymi można się utożsamiać – dzięki temu uczniowie mogą rozwiązywać problemy budując i programując, a także opowiadając historie.
Zestaw LEGO® Education SPIKE™ Prime
- Wiek 10+, dla uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej
- 528 elementów (kolorowe klocki, minifigurki, 3 silniki, hub z kilkoma portami, czujnik odległości, czujnik koloru, czujnik siły)
- Intuicyjne programowanie metodą „przeciągnij i upuść” w języku opartym na Scratch (graficzne bloki ikon, bloki słów) + możliwość programowania w języku tekstowym MicroPython
- Doskonałe narzędzie do interaktywnej nauki przedmiotów STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics), uczenia robotyki, kodowania, programowania, edukacji językowej, społecznej, emocjonalnej starszych dzieci ze szkoły podstawowej
- Rozwija umiejętności współpracy, krytycznego myślenia, analizowania danych i rozwiązywania złożonych, rzeczywistych problemów
Projekty lekcyjne opracowane do zestawu LEGO® Education SPIKE™ Prime z ćwiczeniami obejmującymi przedmioty STEAM, w których szczególny nacisk położono na inżynierię i informatykę, kształcą – poprzez zabawę – kluczowe kompetencje XXI wieku, dają dzieciom szansę stania się „innowacyjnymi umysłami jutra” czy „architektami innowacyjnych rozwiązań przyszłości”.